Face it!

Then, lets face it..
 I´m a total bitch and I know it!

Dagen började med tandläkarn, så klart så fick ja sitta där i tusen år eftersom dom "såg inte" att jag var där, tack för den!
Sen när ja väl kom in så disskuterade vi "operationen" känns lite läskigt, vet inte riktigt om ja vågar eller om jag ska göra den. Men får se. Har däremot jätte ont i tänderna, spännde tandställningen idag usch och fy. Men känns ändå lite skönt på ett sätt, som om dom blir rakare typ när det gör ont, att dom flyttar på sig till det bättre typ..

Sedan kollade jag lite i slussen och införskaffade mig två t-shirtar och lite annat smått och gott..

Begav mig till jobbet och fick såklart höra att jag var TVUNGEN att jobba långpass nästa onsdag pga det var så mkt konferenser, så frågar dom kan du jobba? Ehh.. har jag något val? Nej!
Sen 3 sekunder efteråt får ja en till förfrågan, kan du jobba långpanna nästa fredag också? Om du vill tjäna pengar vill säga? Typ som om bara för ja ska sluta, så kan dom pressa mig extra mkt och utnyttja mig den tiden som är kvar? Hahah. ..fuckers.

Och sen till dagens VÄRSTA.
Aydin, killen/gubben jag jobbar med i köket. Jag får seriöst panik på honom, vill bara vrida nacken av honom i vissa stunder för han är så pantad. Och det värsta är när han ska spela smarta och bete sig som min "pappa" typ..
När han säger åt mig vad jag ska göra, och det bara blir helt fel..
Det är i stort sätt jag som får säga åt honom att göra si och så, så att vi ska klara av kvällen, men han lyssnar oftast inte för han tror alltid han har rätt.. och så sitter vi i skiten till slut ändå. Bra där grabben.
Tackar gud för att jag slutar där snart så ja slipper honom,  jag säger bara..
Av att arbeta med någon i praktisk taget sätt i 3 månader är inte bra..

Jag vet, jag är elak.
Men hur fan ska min ilska försvinna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0