Usch vilken helg

Denna helg har vart fullsmockad med träningsläger. Så nu är jag helt DÖD och orkar knappt röra mig eller ens tänka.
I fredags så blev det så klart skolan 2 låååååååånga lektioner, kändes som en evighet. Men sedan så slutade vi vid 2. Åkte in till stan en snabbis sedan hem för att direkt åka i väg på träning - nu började lägret.

Lördag morgon, uppe med tuppen vid 8 och ner till kärrtorp joggade bort till planen hård träning i 2 timmar sen jogga tillbaka. Sedan blev det lunch och teoripass. Sedan samma sak igen träning och middag. Kvällen kunde ju inte bli bättre av att jag skulle gå ut sen. Ville verkligen INTE, var så slut och död i kroppen ville bara ligga hemma och kolla på tv och sova, men inte.  Bea hade ju fyllt år i veckan så var tvungen. Ingen vidare kväll men men.

Sedan imorse så försov ja mig så klart, GRATTIS! Så fick åka direkt till hammarbyhöjden för att hinna med tränigen, blev lite stressande där, och jag är ju ingen morgon människa precis. Vart en hård sista träning på detta träningsläger, dom ville väl köra skiten ur oss.. haha. Sedan åt vi lunch och drog iväg och bowlade. Ett bra slut tycker jag, men hade hellre velat vart hemma och sova, så seg och öm som ja har blivit i kroppen denna helg asså. Inte bättre av att vi har tränings tis, ons, tors också haha..


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0