Studentskiva

Ja, då var första skivan avklarad. Gick på en skiva från min skola. Alla som man kände var där typ, roligt men även lite jobbigt när psykfallen i klass ställer sig brevid en och börjar dansa, hahaha lite sorgligt faktiskt. Började med förkrök på nivå, haha, jag jennifer sara och emlie. Det var trevligt :) Sedan bar det av till april där skivan var, var ju ett litet äventyr att hitta dit. Och roligaste, jennifer fastnar med klacken i gallret utanför tunnelbanan och går vidare, hahahah så jävla roligt att se. Men vi kom fram till slut iaf. Och det roligaste är människor som man träffar varje dag i skolan som man aldrig hälsar på, sen när man träffar dom ute så flyger dom nästan på en och kramar på en och ska hälsa, skumma människor asså.


Och till kvällens PSYKBRYT. Varje gång jag gick på toaletten så var samma snubbe där JÄMT, och han gjorde jämt narr av mig vad jag en sa, sen till slut så fick jag nog. Han skulle gå in på toaletten och då sparka ja dörren efter honom, han vänder sig om och säger.. "Aboooooooo va göru?" och ser så där otroligt dum ut som alla killar som tror dom är något gör. Jag skratta bara honom i ansiktet, och han skulle ju så klart börja kaxa. Killarna runt omkring, asså du kan ju inte slå en tjej, vad skulle han svara på det? rolig som han är så säger han, "men hon tror att hon är något" hahah ska han säga som drar på värsta getto snacket och tror han är något. Men han slog mig aldrig. Ville nästan att han skulle göra det, då hade jag iaf en anledning till att sparka honom i skrevet.



                

Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

HAHAHA jag fastnade men jag fortsatte inte och gå gumman, bara några steg kanske ;) HAHAHA

2008-04-13 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0