Buhu..

Gud, nu har nästan en hel jävla vecka gått i skolan har gått skit snabbt faktiskt. Trodde att komma tillbaka till skolan skulle vara jobbigt och så där, men det har verkligen inte den här första veckan visats börjar 12 vissa dagar håltimmar kan väl inte ha blivit en bättre veckan heller. PLUS imorgon så ska vi få våra studentmössor :D:D:D. Ni andra säger säkert: " Daaah redan?" Men jag har faktiskt vart på praktik i 9 veckor därför jag inte fått den. Men våran skola är ju lite efter också så haha, såg redan igår när vi stod i köket att mössorna hade kommit, dom stod där på en trall uppradade. Jag vart så himla glad och hela jag lös upp :):

Men till mitt "buhu", jag saknar praktiken SJUKT mycket :(. Att komma dit varje morgon och mötas av deras "tja tja tja tja tja" lite intärnt men man blev alltid lika glad varje gång. Och ni vi stod där och arbetade, det gick nog inte en sekund då jag inte skrattade åt dom. Dom har verkligen gjort en del av mitt liv sjukt bra, och dom är nog den ljusa sidan av denna bransch jag sätt även fast dom är lite sjuka dom med, men dom är sjuka på ett bra sätt. LOVE YOU GUYS.

image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0