BanditQueen

Usch vilken hemsk film. Idag på religionen så skulle vi se en film om hinduers realtioner typ, eller vad man ska säga. Vi läser just nu om hinduismen och därför så tyckte våran lärare att vi skulle se den här filmen, fast han ville inte visa den för oss först för han tycker själv den är så hemsk, men eftersom han pratat om den så mycket så vill vi ju så klart se den. Vi fick se ungefär halva filmen idag, och han sa att vi inte hade kommit till det värsta än, och jag tyckte den är as hemsk redan nu undrar vad jag kommer tycka sen.

Det är ju så inom hinduismen att ens föräldrar får gifta bort en, och det hade dom gjort med den här flickan som själva filmen handlar om. Hon var bara 10 år då hennes föräldrar gifte bort henne med MINST en 10 år äldre kille och han våldtog henne titt som tätt och hon var ju bara barnet och detta var dom första 5 minuterna av filmen, då tänkte ja verkligen "det här är bara början". En dag när flickan var ute och gick med getterna så rymde hon, eftersom hon tillhörde det lägsta kastet så var hon knappt något värd.

Sen så blev hon en bandit genom sin kusin. SÅ klart så hackade alla ner på henne jämt, kallade henne hora fitta fnask etc. det var riktigt hemskt att se och hon kunde ju inte säga emot heller för då slog dom henne eller förgrep sig på henne. Till slut så en av banditerna hon var med började försvara henne och verkligen stod upp sig gentemot henne och lät ingen röra henne. Då tänkte jag "YES, nu är det över" men nej, så klart så dödar dom honom och hon blir kidnappad och ett 20 tal män om inte mer förgrep sig på henne under samma dag. Så jävla hemskt att se.

Att folk kan vara sånna svin, jag verkligen led med henne. Jag hade bara velat ta livet av mig i hennes sits, men hon kämpade vidare och ville ge tillbaka på svinen. Längtar tills jag får se slutet på måndag, eller längtar och längtar min lärare sa att det bara blir värre så känner mig lite illa inombords. Att folk kan vara sådana svin. FY FAN FÖR ER!!!!

image162

Kommentarer
Postat av: Elin

UPPDATERAAA! :D

2008-04-18 @ 14:53:56
URL: http://eatme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0